5 zoprnih situacij v službi, kjer vam na pomoč priskoči Koofr
Ne bomo poskušali uganiti, kaj vam v službi predstavlja največjo težavo – skoraj zagotovo je ne bomo mogli rešiti. Določenim manjšim neprijetnostim pa se lahko izognete z uporabo aplikacije Koofr. Preverite, če vam katera od naših rešitev pride prav!
1. »Datoteka je prevelika, da bi jo lahko pripel k elektronskemu sporočilu.«
Koofr ponuja hitro in zanesljivo deljenje velikih datotek. Nič novega, kajne? Navada je železna srajca in morda ste vajeni drugih spletnih storitev za pošiljanje velikih datotek. A vseeno vam predlagamo, da si ogledate nekaj prednosti, ki jih ponuja Koofr. Tu je zmožnost Hitro deljenje, ki vaš opravek pospeši. Povezava do datoteke, ki ste jo delili, prav tako nima roka trajanja (razen, če to sami želite), datoteko pa lahko tudi zaščitite z geslom. V primeru, da želite prejeti dokumente od druge osebe, je praktična uporaba zmožnosti Prejmi datoteke, kjer vam ta datoteke naloži kar v vaš Koofr račun.
2. »Prezentacija, ki jo potrebujem, je na Rokovem računalniku. Rok pa je na počitnicah.«
Ta Koofrova zmožnost pride prav ekipam in podjetjem. Za številne datoteke je pomembno, da so na voljo več kot le eni osebi v podjetju. Nadležno je vsakič prositi sodelavca za datoteko, ki jo potrebujemo, še bolj zoprno pa je, če je sodelavec takrat odsoten. Koofr lahko enostavno uporabite kot alternativni strežnik, na katerem so shranjene datoteke, do katerih imajo dostop izbrani zaposleni. Prav tako lahko za tovrstne datoteke uporabite sinhronizacijo in vedno boste na tekočem. In kaj se zgodi, če nekdo pomotoma naloži napačno verzijo datoteke? Koofr tudi v tem primeru ne zataji – vse datoteke so obnovljive.
3. »Baterija na mojem prenosniku bo vsak trenutek prazna. Dokument vam pošljem iz pisarne.«
Ker je Koofr na voljo tudi kot mobilna aplikacija, lahko enostavno delite datoteke s pomočjo svojega pametnega telefona. Hitreje in enostavneje skoraj ne gre.
4. »Dnevni red mesečnega sestanka sem vam poslala po elektronski pošti. Ga niste prejeli?«
Zelo verjetno je sporočilo prispelo v moj elektronski predal, a se je verjetno izgubilo med stotinami drugih elektronskih sporočil v tem tednu. Kaj ne bi bilo lažje, če bi v mapo na Koofru vsak mesec (ali vsak teden ali dan) naložili potrebne posodobljene dokumente za redne sestanke? Zares enostavno je. Ustvarite mapo, delite jo s sodelavci, ki se udeležujejo rednih sestankov in nato v mapo naložite najnovejše dokumente. V nekaj tednih bo sistem vsem prešel v kri in konec bo brskanja po elektronskih sporočilih.
5. »Ali s hrambo določenih podatkov kršimo kakšne zakone?«
Upamo, da ste si to vprašanje zastavili, preden ste začeli hraniti osebne podatke v oblaku. Pod osebne podatke spadajo denimo naslovi strank ali podatki vaših zaposlenih. Če te osebe prihajajo iz EU, zakonodaja zahteva, da so njihovi podatki hranjeni na strežnikih v Evropi – in pri Koofru se zanašamo izključno nanje! Pozor: pozabite na lokalno zakonodajo za hrambo podatkov in jo upoštevajte.
6. »Nekdo je polil kavo po mojem računalniku – in ne, nisem bil jaz!«
Tudi če odmislimo nerodne sodelavce, se elektronske naprave sčasoma pokvarijo. To je neizogibno dejstvo. Zanašanje izključno na zunanje diske ni nujno dobra ideja. Ne izgubite let trdega dela – shranite svoje datoteke v oblačni shrambi.
Smo vas prepričali? Ustvarite svoj brezplačen Koofr račun z 2GB prostora!
Želite govoriti z nami? Pridružite se nam na Koofr subredditu!