Koofrov 7. rojstni dan
Koofr praznuje 7.rojstni dan in ob tem smo za vas pripravili prav posebno objavo. Želimo vam povedati več o svojih vrednotah ter o spremembah, ki smo jih naredili na poti od ideje do izdelka, ki je danes pred vami. V objavi pa se dotaknemo tudi izzivov, ki so še pred nami. Berite dalje in praznujte z nami.
O Koofrovih začetkih
Ideja za Koofr se je rodila pred osmimi leti, leta 2012, ko je bil narejen prvi osnutek prvega izdelka. Februarja 2013, je navdušena ekipa Koofra tudi uradno predstavila svoj izdelek in podjetje cvetočemu start-up svetu. Storitev Koofra, edinstvena v Sloveniji, je bila kmalu trdno na zemljevidu.
Leta 2014 je Koofr doživel popolno preobrazbo. Ekipa je izdelala popolnoma nov izdelek ter novo grafično podobo podjetja in Koofr je takrat pričel rasti v izdelek, kot ga poznate danes.
Kakšne vrednote Koofr predstavlja danes?
Naša osnovna dejavnost je razvijati napredne rešitve za shranjevanje podatkov za velika podjetja in ponudnike internetnih storitev. Naše temeljno znanje je ravnati z velikimi količinami podatkov in jih varno hraniti oziroma skrbeti, da se ne izgubijo. Ko smo se odločili, da bomo svojo ponudbo razširili in ponudili lastno javno shrambo v oblaku pod blagovno znamko Koofr, smo to storili s svojimi temeljnimi znanji v mislih.
Zakaj smo se odločili za to, čeprav je na trgu obstajalo že veliko ogromnih konkurentov, kot sta npr. Dropbox in Google?
Ker verjamemo, da lahko svojim uporabnikom ponudimo bolj zasebno izkušnjo uporabe oblačne shrambe. Na trgu smo videli nišo in priložnost, ki morda velikim igralcem ni bila zanimiva.
Kot vsaka ideja, ki s časom raste in se razvija, smo v sedmih letih tudi v Koofru nekatere svoje procese prerasli, jih spremenili in izboljšali. Ker je zasebnost v samem vrhu naših vrednot, smo se odločili svojim uporabnikom ponuditi najboljši možni izdelek in obenem zbirati čim manj njihovih zasebnih podatkov. Odločili smo se, da ne bomo spremljali klikov in dejavnosti uporabnikov znotraj aplikacij Koofr, da bi lahko izboljšali svoje storitve, kot to počno naši konkurentje. V Koofru za izboljšanje svojih storitev upoštevamo povratne informacije svojih uporabnikov, zbrane preko različnih kanalov.
Danes smo tako edini ponudnik za shranjevanje podatkov v oblaku, ki ne sledi svojim uporabnikom. Edini piškotek, ki ga uporabljamo, je tisti, ki poskrbi, da ostajate prijavljeni v našo aplikacijo. Ko je v Evropski Uniji prišel v veljavo GDPR, so bili naši procesi na to že pripravljeni.
V času, ko zasebnost postaja razkošje, je naš cilj hraniti čim manj osebnih podatkov o uporabnikih in jim hkrati nuditi dobro storitev. Zato na svojih spletnih mestih in v svojih storitvah ne uporabljamo nobenih sledilnih orodij. V vaš brskalnik ne dajemo piškotkov, razen tistega, s katerim ostajate prijavljeni v našo aplikacijo.
Čeprav se jedro Koofrove ekipe od začetka ni veliko spremenilo, idejno nenehno rastemo in se razvijamo. Sedem let se morda ne zdi veliko časa, toda v današnjem poslovnem svetu preživeti sedem let in hkrati biti profitabilen še vedno ni pogosta stvar. V nasprotju s številnimi tehnološkimi podjetji smo se že v začetku odločili za težjo poslovno pot. Namesto denarja iz tveganega kapitala ves čas ciljamo na dobičkonosnost in samozadostnost poslovanja. To sedaj, sedem let pozneje pomeni, da nismo vezani k doseganju nobenih kazalnikov in ciljev tveganega kapitala in imamo svobodo pri sprejemanju lastnih odločitev. Kar je še pomembnejše, naš načrt razvoja novih zmožnosti temeljni na željah ljudi, ki omogočajo naše poslovno potovanje. To ste vi, naši uporabniki.
Kakšni izzivi so pred nami?
Medtem ko gledamo v prihodnost se seveda veselimo novih zmožnosti, ki prihajajo, ponudbe izjemnih storitev ter nudenja najboljše možne uporabniške izkušnje. Želimo si nenehne a donosne in vzdržne rasti poslovanja. Ne pričakujte, da boste od nas videli ogromne izdatke za oglaševanje ali podeljevanje TB prostora brezplačno, saj ste edini, ki stojite za nami z odprto denarnico prav vi, naši uporabniki.
Prav tako nikoli ne bomo imeli vseh zmožnosti, ki jih imajo drugi. Pravzaprav niti ne mislimo, da so vse te zmožnosti dobre.
Vse svoje nove zmožnosti in ideje zanje najprej pretehtamo glede na svoja prepričanja in poslovne prakse, ki zadevajo zasebnost. Prav tako preverimo, kako bi potencialno posegale v zasebnost naših uporabnikov. Zasebnost vaših podatkov in informacij je v samem vrhu naših vrednot, kar se odraža v ponudbi naših storitev in na čemer želimo graditi tudi v prihodnje.
Verjamemo, da imajo uporabniki pravico do dobrega izdelka, vendar s spoštovanjem njihove zasebnosti.
Vedno poslušamo povratne informacije svojih uporabnikov in za vas imamo v načrtu nekaj odličnih novosti.
Medtem ko praznujemo sedmo obletnico Koofra, s ponosom gledamo na napredek, ki smo ga dosegli, predvsem pa gledamo naprej, na cilje, ki jih še želimo doseči.
Hvala, ker uporabljate Koofr. Upamo, da vas bomo lahko še naprej presenečali s svojimi idejami, novimi zmožnostmi in odlično podporo strankam.
Vaša ekipa Koofra
Pridružite se nam na Koofr subredditu in postanite del naše rastoče skupnosti.