Koofr, slovenska oblačna shramba s poudarkom na zasebnosti
Preberite našo zgodbo od začetka do danes, za kaj se zavzemamo, kaj ponujamo svojim uporabnikom in kako smo se kot podjetje spreminjali in rasli v zadnjih 11 letih. Kakšna je naša vizija in vrednote ter kaj nam zagotavlja dolgoročen obstanek na trgu.
Koofr je v 11-letih delovanja na trgu postal uveljavljen kot zanesljiv in stabilen ponudnik oblačne shrambe s poudarkom na zasebnosti. Naša dolgoletna prisotnost v industriji odraža zavezanost k zagotavljanju doslednih in zanesljivih rešitev za shranjevanje podatkov.
Kratka zgodovina Koofra od ustanovitve do danes
Ideja za izdelek, ki se je razvil v Koofr oblačno shrambo, kot jo poznate danes, se je rodila leta 2012. Majhna ekipa tehnično podkovanih prijateljev je imela vizijo, v katero je vložila vse svoje moči, saj so videli njen potencial.
Leto kasneje so na trg lansirali Koofr, ki je hitro postal prepoznaven in osvojili nagrado Slovenski start:up leta.
Sprva je bil Koofr na voljo kot "whitel-label" rešitev, kar je omogočilo vzpostavitev mednarodnih partnerstev z večjimi evropskimi telekomunikacijskimi podjetji. Ekipa je posebno pozornost namenila podpori objektnega shranjevanja, ki omogoča gradnjo velikih shrambnih sistemov, podobnih tistim, ki jih uporabljajo največja podjetja na svetu. Koofr je pridobil svoje prve stranke na poslovnem (B2B) trgu. Gre za ponudnike internetnih storitev ter telekome po vsem svetu, ki svojim uporabnikom nudijo storitve oblačne shrambe s pomočjo rešitev, ki jih ponuja Koofr. Poleg tega se je podjetje povezalo z vodilnimi svetovnimi proizvajalci strojne opreme za integracijo strojnih in programskih rešitev v nove, celovite izdelke.
V zgodnjih letih delovanja je Koofr zaradi vedno novih poslovnih priložnosti razširil svoj nabor storitev, kar se je odražalo tudi v poslovnem modelu. Leto 2014 je prineslo pomembno prelomnico. Na trgu smo opazili manko resnično zasebne oblačne shrambe, in se odločili, da jo ponudimo sami. Od takrat je naš glavni cilj omogočanje zasebnosti pri shranjevanju podatkov. Zagon popolnoma novega izdelka s svežim dizajnom je Koofr preoblikoval v zgodnjo različico naprednega izdelka, kakršnega poznamo danes.
Od približno leta 2015 oblačna shramba Koofr obstaja v obliki, kakršno poznate danes. Prilagodili smo se strankam, pridobili nove poslovne izkušnje in se usmerili proti končnim uporabnikom. Izboljšali smo svoje storitve, izpopolnili dizajn izdelka in s časom dodali številne nove zmožnosti, ki jih še naprej razvijamo in nadgrajujemo.
Skozi leta je Koofr rasel in se razvijal, pridobival nove sodelavce in prevzemal nove projekte. V času pandemije COVID-19 je imel Koofr zelo uspešno leto 2020. Začeli smo sodelovanje s Facebookom in postali eden od takrat treh (trenutno petih) partnerjev, ki omogočajo uporabnikom Facebooka, da izvozijo fotografije in videoposnetke s svojih Facebook profilov v oblačno shrambo.
Naša najnovejša zmožnost je Koofr Vault. Močna, odprtokodna aplikacija za šifriranje na strani odjemalca, s pomočjo katere imajo naši uporabniki še bolj zasebno izkušnjo shranjevanja podatkov v oblaku.
Skozi vsa ta leta in spremembe se je naša ekipa širila in razvijala ter ostala osredotočena na misijo in vizijo Koofra.
Kako Koofr izpolnjuje svojo vizijo?
Odločili smo se, da bomo nudili najboljši možni izdelek, hkrati pa zbirali najmanjšo možno količino podatkov o uporabnikih, s čimer smo njihovo zasebnost postavili v sam vrh svojih vrednot. Za razliko od drugih oblačnih shramb, Koofr ne uporablja sledenja, piškotkov in oglasov, osebnih podatkov naših uporabnikov ne prodajamo tretjim osebam in jih ne uporabljamo za učenje umetne inteligence.
Od začetka poslovanja smo cene oblikovali tako, da odražajo dejanske stroške zagotavljanja naših storitev. Naš prihodek izhaja izključno od plačljivih uporabnikov, brez dodatnega financiranja s strani rizičnega kapitala investitorjev. To nam omogoča, da pri sprejemanju svojih odločitev ostajamo neodvisni in osredotočeni na uporabnike. Zasebnost je ključna vrednota naše ekipe, izdelka in podjetja. Naša samostojnost pomeni, da se lahko iskreno zavežemo svojim vrednotam, ne da bi morali sklepati kompromise. Podjetje je v celoti v lasti zaposlenih, ki dajejo prednost dolgoročni stabilnosti pred kratkoročnimi dobički. Tako zagotavljamo, da bomo na trgu prisotni še dolgo.
Imamo izjemno ekipo za podporo strankam in na stotisoče uporabnikov z odlično uporabniško izkušnjo. Nudimo širok nabor cenovno ugodnih paketov za posameznike in podjetja, v velikosti od 10 GB do 20 TB in z dodatnimi 10 GB brezplačnega prostora, ki je vključen v vsak paket. Že drugo leto uporabe vas nagradimo tudi s popustom zvestobe. Pri razvoju upoštevamo tako končne uporabnike kot tudi velika podjetja in imamo številne poslovne načrte za prihodnost.
Oblačna shramba za podjetja: 5 razlogov zakaj potrebujete Koofr
Naši načrti za prihodnost vsebujejo nove funkcionalnosti in kontinuirano rast podjetja. Rasti želimo postopoma in hkrati ohranjati dobičkonosnost. Zasebnost vaših podatkov in informacij je temelj, na katerem gradimo že vrsto let. Verjamemo, da imajo naši uporabniki pravico do široko uporabnega izdelka, ki spoštuje njihovo zasebnost..
Podprite nas z nagradnjo svojega računa in postanete del naše prihodnosti.
Pridružite se nam na našem subreditu.