Ekskluzivna ponudba za naročnike A1
Shranite svoje fotografije in dokumente na varno mesto in do njih dostopajte kjerkoli!
Spletna aplikacija za hrambo podatkov Koofr vam to omogoča na enostaven način, kot naročnik A1 pa brezplačno prejmete še dodatnih 5 GB prostora na svojem Koofr računu. Brezplačen Koofr račun že ponuja 10 GB prostora, tako da boste za shranjevanje svojih dokumentov takoj imeli na voljo 15 GB prostora.
Vse, kar morate storiti je, da se v Koofr prijavite z računom Moj A1.
Dodaten prostor - za vedno
Naročniki A1 prejmejo dodatnih 5 GB prostora v aplikaciji Koofr. Dodatni prostor se ohrani tudi ob menjavi Koofr paketa.
Enostavna prijava
Prijava v Koofr je mogoča z računom Moj A1, računom Google in običajno Koofr prijavo.
Pogosto zastavljena vprašanja
Kdo lahko pridobi ugodnost?
Ugodnost je na voljo vsem naročnikom A1, ki se v storitev Koofr prijavijo preko možnosti Prijava z A1. Velja tako za nove kot obstoječe uporabnike Koofra.
Kaj če že imam račun pri Koofru?
Ob prvi prijavi z možnostjo Prijava z A1 se bo v primeru ujemanja e-poštnega naslova v storitvah Moj A1 in Koofr vaša prijava povezala z obstoječim Koofr računom, kar boste dodatno potrdili z vnosom gesla za storitev Koofr. Pozor, v primeru, da ste za prijavo v Koofr uporabljali zgolj Prijavo z računom Google, morate predhodno v nastavitvah Koofra nastaviti geslo za prijavo.
Kako pridobim dodatnih 5 GB?
Dodatni prostor se bo dodal k vašemu Koofr računu ob prvi prijavi preko možnosti Prijava z A1.
Kaj se zgodi z dodatnim prostorom, če nadgradim paket?
Dodatni prostor vam ostaja vedno na voljo, v primeru nadgradnje boste tako imeli na voljo dodatnih 5 GB prostora. Dodatni prostor bo ostal na voljo tudi, če ne boste več naročnik podjetja A1.
Želel sem povezati svoj obstoječi Koofr račun, a se je ustvaril drug, nov račun, zakaj?
Za povezavo obstoječega Koofr računa z vašim Moj A1 računom je pomembno, da v obeh storitvah uporabljate enak e-poštni naslov.
Nimam več dostopa do Moj A1. Kako se prijavim v Koofr račun?
Prijavo v Koofr lahko izvedete preko preostalih možnosti (Prijava z Googlom ali običajna prijava z geslom). V primeru, da gesla niste nastavili, uporabite možnost ponastavitve gesla.
Ob prijavi dobim napako “Ta e-poštni naslov ni preverjen.” Kaj sedaj?
Zaradi zagotavljanja varnosti uporabnikov morajo biti e-poštni naslovi v storitvi Koofr preverjeni. Svoj e-poštni naslov lahko potrdite s prijavo v Moj A1.