Ekskluzivna ponudba za naročnike A1

Ekskluzivna ponudba za naročnike A1

Shranite svoje fotografije in dokumente na varno mesto in do njih dostopajte kjerkoli!

Spletna aplikacija za hrambo podatkov Koofr vam to omogoča na enostaven način, kot naročnik A1 pa brezplačno prejmete še dodatnih 5 GB prostora na svojem Koofr računu. Brezplačen Koofr račun že ponuja 2 GB prostora, tako da boste za shranjevanje svojih dokumentov takoj imeli na voljo 7 GB prostora.

Vse, kar morate storiti je, da se v Koofr prijavite z računom Moj A1.

Dodaten prostor - za vedno

Naročniki A1 prejmejo dodatnih 5 GB prostora v aplikaciji Koofr. Dodatni prostor se ohrani tudi ob menjavi Koofr paketa.

Enostavna prijava

Prijava v Koofr je mogoča z računom Moj A1, računom Google in običajno Koofr prijavo.

Enostaven prehod

Obstoječi uporabniki Hangar Mape lahko ob prvi prijavi izberejo možnost za samodejni prenos datotek iz Hangar Mape v Koofr.

Dosedanji uporabniki Hangar Mape boste lahko še naprej uporabljali vse prednosti in zmožnosti, ki ste jih poznali do sedaj, hkrati pa odkrili nekaj novih. Izkoristite tudi dodatno zmožnost samodejnega prenosa obstoječih datotek neposredno iz Hangar Mape v vaš Koofr račun.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kdo lahko pridobi ugodnost?

Ugodnost je na voljo vsem naročnikom A1, ki se v storitev Koofr prijavijo preko možnosti Prijava z A1. Velja tako za nove kot obstoječe uporabnike Koofra.

Kaj če že imam račun pri Koofru?

Ob prvi prijavi z možnostjo Prijava z A1 se bo v primeru ujemanja e-poštnega naslova v storitvah Moj A1 in Koofr vaša prijava povezala z obstoječim Koofr računom, kar boste dodatno potrdili z vnosom gesla za storitev Koofr. Pozor, v primeru, da ste za prijavo v Koofr uporabljali zgolj Prijavo z računom Google, morate predhodno v nastavitvah Koofra nastaviti geslo za prijavo.

Kako pridobim dodatnih 5 GB?

Dodatni prostor se bo dodal k vašemu Koofr računu ob prvi prijavi preko možnosti Prijava z A1.

Kaj se zgodi z dodatnim prostorom, če nadgradim paket?

Dodatni prostor vam ostaja vedno na voljo, v primeru nadgradnje na denimo paket 10 GB boste tako imeli na voljo kar 15 GB prostora. Dodatni prostor bo ostal na voljo tudi, če ne boste več naročnik podjetja A1.

Želel sem povezati svoj obstoječi Koofr račun, a se je ustvaril drug, nov račun, zakaj?

Za povezavo obstoječega Koofr računa z vašim Moj A1 računom je pomembno, da v obeh storitvah uporabljate enak e-poštni naslov.

Nimam več dostopa do Moj A1. Kako se prijavim v Koofr račun?

Prijavo v Koofr lahko izvedete preko preostalih možnosti (Prijava z Googlom ali običajna prijava z geslom). V primeru, da gesla niste nastavili, uporabite možnost ponastavitve gesla.

Kaj se bo zgodilo, če izberem možnost prenosa datotek iz Hangar Mape v Koofr?

V ozadju se bo sprožil postopek prenosa vseh datotek s storitve Hangar Mapa v storitev Koofr. Datoteke se bodo po končanem prenosu nahajale znotraj mape z imenom “Hangar Mapa - vaše A1 uporabniško ime”. Pomembno: Obstoječe povezave in deljene mape se ne bodo ohranile, temveč jih boste lahko ponovno ustvarili na storitvi Koofr. Enako velja za sinhronizacije z računalnika ter mobilne aplikacije.

Ali bom lahko po migraciji na Koofr, še dostopal do Hangar Mape?

Ne, vaš račun na Hangar Mapi se bo ob pričetku migracije na Koofr deaktiviral. Od takrat dalje namesto Hangar Mape uporabljate aplikacije Koofr, zamenjati morate tudi mobilne in namizne aplikacije s Koofrovimi.

Ob prijavi dobim napako “Ta e-poštni naslov ni preverjen.” Kaj sedaj?

Zaradi zagotavljanja varnosti uporabnikov morajo biti e-poštni naslovi v storitvi Koofr preverjeni. Svoj e-poštni naslov lahko potrdite s prijavo v Moj A1.

Ob poskusu prijave na Koofr z A1 se pojavi sporočilo "Prišlo je do napake na strežniku! Prosimo poskusite kasneje." Kaj sedaj?

Poskrbite, da ste pred poskusom prijave v Koofr v dotičnem brskalniku odjavljeni iz Hangar Mape.