Samodejno nalaganje fotografij in videoposnetkov z moje iOS naprave se je nenadoma ustavilo. Kaj lahko storim?
Če se nalaganje ustavi, je treba najprej preveriti, da je mobilna aplikacija Koofr odprta in da imaš vklopljen zaslon. Če temu ni tako, odpri Koofrovo mobilno aplikacijo in vklopi zaslon. Datotek ni mogoče naložiti, če je aplikacija Koofr odprta le v ozadju. Več o tem si preberi v odgovoru na vprašanje Ali moram pustiti aplikacijo Koofr odprto, ko čakam, da se datoteke/mape iz moje iOS/Android naprave naložijo v aplikacijo?.
Če se tvoje fotografije in videoposnetki kljub temu ne začnejo samodejno nalagati, odpri Koofrovo spletno aplikacijo in preveri, katera je bila zadnja medijska datoteka, naložena v mapo, ki si jo izbral/a za shranjevanje samodejno naloženih datotek.
Nato na svoji iOS napravi odpri aplikacijo Photos (galerijo slik) in poišči medijsko datoteko, ki je bila zadnja naložena na Koofr. Ko jo najdeš, začasno skrij naslednjo datoteko v vrsti za nalaganje v telefonu in preveri, ali se nalaganje na Koofr nadaljuje. Pred tem zapri Koofrovo mobilno aplikacijo in jo ponovno odpri.
Kako lahko najdeš zadnjo medijsko datoteko, naloženo v izbrano mapo: Medijske datoteke, shranjene v izbrani mapi za samodejno nalaganje, imajo v imenu časovni žig datoteke. V mapo so naložene v časovnem vrstnem redu: od najstarejše do najnovejše. Preveri, katera datoteka je bila v izbrano mapo naložena zadnja, preveri njeno ime in časovni žig ter jo poišči na svojem telefonu.
Če se samodejno nalaganje tudi po tem ne začne, kontaktiraj našo službo za pomoč uporabnikom.