Med sinhronizacijo datotek z računalnika na Koofr dobim sporočilo “Napaka!”, sinhronizacija pa je ustavljena. Kje si lahko ogledam, za katero vrsto napake gre?
Če med sinhronizacijo datotek ali map iz računalnika na Koofrom prejmeš sporočilo "Napaka!” in se sinhronizacija ustavi, klikni na napis "Napaka!". Tako si lahko ogledaš več informacij o vrsti napake. Najpogostejši vrsti napak:
- Invalid filename: napaka pomeni, da ime datoteke ali mape, ki jo želiš sinhronizirati s Koofrom, vsebuje enega ali več znakov, ki niso združljivi z datotečnim sistemom tvojega računalnika ali s Koofrom. Preimenuj datoteko ali mapo in namizna aplikacija Koofr jo bo samodejno znova začela sinhronizirati. Preberi več o napaki Invalid filename.
- Network error: to pomeni, da si med sinhronizacijo datoteke ali mape izgubil/a internetno povezavo. Ko bo internetna povezava znova vzpostavljena, bo namizna aplikacija Koofr po določenem času samodejno nadaljevala s sinhronizacijo tvoje datoteke ali mape.
Če se med sinhronizacijo pojavijo druge vrste napak, prosimo kontaktiraj našo službo za pomoč uporabnikom.