Zakaj po uspešni povezavi Dropbox/Google Drive/OneDrive računa s Koofrom prejemam sporočilo o napaki in na Koofru ne vidim seznama datotek s povezanega računa?

Če si svoj račun Dropbox/Google Drive/OneDrive uspešno povezal/a s Koofrom, vendar prejemaš sporočilo o napaki “Seznam datotek za to mesto se posodablja. To lahko traja dalj časa v primeru prvega dostopa ali velikega števila sprememb od zadnjega dostopa.” in na Koofru ne vidiš seznama datotek iz Dropbox/Google Drive/OneDrive računa, postopek pridobivanja seznama datotek iz tega računa za tvojo napravo še ni zaključen.

Če imaš v svojem računu Dropbox/Google Drive/OneDrive veliko datotek in map, lahko traja nekaj časa, da Dropbox/Google Drive/OneDrive prenese celoten seznam datotek.

Preveri, da imena datotek in map na povezanih oblačnih storitvah niso daljša od 255 znakov. Predolgo ime namreč lahko povzroči težave pri prikazu seznama datotek na Koofru.

Opomba: Če imena tvojih datotek v povezanih računih vsebujejo emotikone ali posebne znake, se ti lahko štejejo za več kot en znak.