Za prijavo v dveh korakih uporabljam aplikacijo za avtentikacijo, vendar zgenerirana TOTP koda ne deluje. Zakaj?
Če za prijavo v dveh korakih uporabljaš aplikacijo za avtentikacijo in zgenerirana TOTP koda iz aplikacije ni prepoznana, preveri ali imaš na svoji napravi, na kateri uporabljaš aplikacijo za avtentikacijo (npr. mobilni telefon), pravilno nastavljen čas. Zaradi nepravilno nastavljenega časa lahko pride do težav pri preverjanju avtentikacije z zgeneriranimi TOTP kodami.
Prijava na Koofr z enkratnimi TOTP kodami morda ne deluje tudi zato, ker si onemogočil/a prijavo v dveh korakih na Koofru in jo ponovno omogočil/a, pri tem pa še vedno uporabljaš stare TOTP enkratne kode iz svoje aplikacije za avtentikacijo. Najlažji način za rešitev te težave je, da na Koofru onemogočiš prijavo v dveh korakih in za to uporabiš nadomestne kode. Nato iz aplikacije za avtentikacijo izbriši vse stare kode, povezane s Koofrovim računom. Ko to storiš, v Koofrovi aplikaciji ponovno vklopi prijavo v dveh korakih z aplikacijo za avtentikacijo.