Prednosti
Cenik
Blog
Vault
Prijava
SI
English
Slovenščina
Ustvari brezplačen račun
Prednosti
Cenik
Blog
Vault
SI
English
Slovenščina
Prijava
Želim pričeti
Kaj je Koofr Vault?
V katerih brskalnikih lahko uporabljam spletno aplikacijo Koofr Vault?
Kako lahko ustvarim nov Safe Box v spletni aplikaciji Koofr Vault?
Koliko Safe Box-ov lahko ustvarim v aplikacijah Koofr Vault?
Ali lahko za različne Safe Box-e uporabljam različne Safe Key-e (gesla)?
Ali je Koofr Vault vključen v vse Koofrove pakete?
Ali lahko spremenim svoj Safe Key po tem, ko je že ustvarjen?
Ali lahko ponastavim svoj Safe Key, če ga pozabim?
Kako lahko izbrišem Koofr Vault Safe Box, če pozabim njegov Safe Key?
Ali si vsebino Safe Box-e lahko ogledam v Koofrovi spletni ali mobilni aplikaciji?
Ali lahko Koofr Vault uporabljam v Koofrovi namizni aplikaciji?
Ali lahko Koofr Vault uporabljam na mobilnih napravah?
Ali lahko kopiram ali premikam datoteke iz Koofrove spletne/mobilne aplikacije na Koofr Vault?
Ali je Koofr Vault združljiv z orodjem rclone?
Nešifrirane datoteke sem kopiral/premaknil/naložil v svoj Safe Box, Koofr Vault pa prikazuje napako za te datoteke. Kako izbrišem te datoteke oziroma jih premaknem nazaj na Koofr?
Kaj lahko storim, če se pojavi napaka 'Unknown network error'?
Ali lahko datoteke naložim, kopiram ali premaknem na Koofr Vault preko protokola WebDAV?
Ali lahko s pomočjo protokola WebDAV povežem storitev s Koofr Vaultom?
Kako lahko ustvarim nov Safe Box v mobilnih aplikacijah Koofr Vault?
Katere funkcije lahko uporabljam v mobilni aplikaciji Koofr Vault za iOS?
Katere funkcije lahko uporabljam v mobilni aplikaciji Koofr Vault za Android?
Ali je moj Safe Key prenesen ali shranjen na Koofru?
Ali lahko omogočim funkcijo samodejnega zaklepanja svojih Safe Box-ov?
Kako omogočim samodejno zaklepanje Safe Box-ov v spletni aplikaciji Koofr Vault?
Kako omogočim samodejno zaklepanje Safe Box-ov v mobilnih aplikacijah Koofr Vault?
Ali lahko samodejno zaklepanje nastavim za vsak Safe Box posebej?
Ali lahko določim različne nastavitve samodejnega zaklepanja Safe Box-ov na različnih napravah/brskalnikih?
Na Koofr Vault ne morem naložiti datotek, pri tem pa dobim obvestilo o napaki “Failed to fetch / net::ERR_H2_OR_QUIC_REQUIRED”. Kaj lahko storim?
Ali lahko sinhroniziram datoteke z aplikacijo Koofr Vault?
Kako lahko preimenujem svoj Safe Box po tem, ko sem ga ustvaril/a? Bo to vplivalo na moje datoteke v njem?
Pomoč
Ustvari in urejaj svoj račun
Ustvari, naloži ali preimenuj datoteke in mape na Koofru
Premikaj in prenašaj datoteke in mape
Deli svoje datoteke in mape s pomočjo Koofra
Brisanje in obnovitev datotek in map
Povezovanje Koofra z računi drugih oblačnih storitev
Koofrova orodja in razširitve
Nadgradi svoj Koofr račun
Zasebnost in varnost podatkov na Koofru
Koofr na mobilnih napravah
Koofrova namizna aplikacija
Uporaba Koofra s protokolom WebDAV in orodjem rclone
Koofr Vault
Prijava v dveh korakih
Koofrove integracije
Koofrove darilne kartice
Koofrov popust zvestobe
Drugo